Klacht: kapotte schoenen

op 01 mei 2014 over Frontrunner in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben Supra schoenen gekocht (110 euro) in Den Haag. Na 5 maanden zijn beide schoenen kapot bij de hiel. Op de site staat dat je moet bellen maar toen ik belde hoorde ik dat ik naar de winkel terug moest. Aangezien ik anderhalf uur van de winkel af woon, verwachtte ik dat ik ze wel mocht opsturen aangezien dat ook zo gaat als je de schoenen via de site koopt, maar dit was niet mogelijk. Bar slechte service en voor mij een reden om niet meer bij Front Runner te kopen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik de schoenen mag opsturen en daarna netjes behandeld word richting reparatie of niet liever nieuwe schoenen. Zulke duren schoenen moeten veel langer mee kunnen gaan!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Frontrunner over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door danhon