Klacht: 2 verschillende schoenen

op 07 juni 2014 over Frontrunner in de categorie Schoenenwinkels

Hallo,
Een week geleden ben ik naar Frontrunner Amsterdam geweest in de Kalverstraat. Daar heb ik lage witte Allstars in maat 36 gekocht. Bij thuiskomst kwam ik erachter dat er in de doos 1 schoen van maat 36 en 1 schoen maat 35 in de doos zat. Ik kan enigszins begrijpen dat deze fout kan worden gemaakt dus heb ik vervolgens naar het filiaal gebeld. Het zou worden opgelost en omdat ik niet in de buurt van Amsterdam woon zouden ze het regelen met het filiaal in Den Haag. Ik ben vandaag naar Den Haag gegaan en bij dit filiaal wisten ze van niks. Ook hadden ze maat 36 niet meer op voorraad. Ik heb wel mijn geld teruggekregen maar heb uiteindelijk niet de schoenen die ik wilde hebben. Ik ben naar andere schoenenwinkels geweest en overal zijn de schoenen uitverkocht. Mijn klacht is dus vooral dat het probleem uiteindelijk dus niet is opgelost.

Dat ik zo snel mogelijk de schoenen krijg zonder dat ik weer naar een filiaal moet en dat ik een tegemoetkoming krijg van alle extra reiskosten die ik heb gemaakt.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Frontrunner over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Bolucas23