Klacht: From2

op 16 september 2018 over De Jong Intra in de categorie Reizen Algemeen

Wij zijn in 06-2017 en in 08-2018 naar Lloret gegaan via Barcelona.

In 2017: bij aankomt in Barcelona 2 uur moeten wachten, omdat er een ander vliegtuig vertraging had en daardoor de bus niet vol zat. Wij dachten vervelend maarja niks aan te doen. Vervolgens ging de bus naar 67 anderen plaatsen om mensen af te zetten voor dat wij op plaats van bestemming waren. Inmiddels 7 uur later na landen waren we pas aangekomen in ons hotel.

2018: Dachten we het zou in 2017 vast een uitzondering zijn geweest.. Maar nee. We moesten dit keer 1,5 uur wachten voor dat onze bus vertrok, vervolgens stonden we ook niet op de transfer lijst. Na veel telefoontjes werden we toch toe gelaten in de bus. De bus heeft er 3,5 uur over gedaan voor dat we op van plaats bestemming waren. We werden als laatse af gezet omdat de bus chauffeur niet wist waar ons hotel was, vervolgens zei hij tegen ons dat we maar naar tourist informatie moesten gaan, en daar vragen hoe we bij het hotel konden komen. Uiteindelijk hadden we hotel gevonden die ongeveer 500meter van ons vandaan was. Bij de terug weg hadden we bij het boeken gekeken dat we niet te vroeg weg hoefden, hiervoor ook nog extra betaald (ons vliegtuig vertrok namelijk om 11:00). Vervolgens moesten we om 4:50 buiten klaar staan voor de bus, omdat er een anderen vlucht eerder vertrok en die bus nog niet vol was, moesten wij daar ook in mee. Dus voor niks extra betaald om later weg te kunnen. Toen 5 minuten nadat de bus vertrok waren daar, een fout van ons maarja de bus was al weg.. Of de bus er ook werkelijk heeft gestaan is de vraag. De locale bussen richting vliegveld Barcelona waren allemaal al vol, dus moesten wij met een taxi wat ons nog even 154,55 heeft gekost..

1 ding is voor ons zeker GA NOOIT MET FROM2!

Wanneer wij tevreden zijn is wanneer wij en niemand anders die mee hoeft te maken. Hier mee kun je iemands vakantie bederven en kost een hoop extra gedoe tijd en geld!

Een goede oplossing hiervoor zou fijn zijn, voor nu en altijd voor iedereen die ooit heeft of gaat rijden met From2.

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Jong Intra

Alle klachten die gemeld zijn door Heidi Nelissen