Klacht: nieuwe verpakking koffiemelk

sjsvv op 16 augustus 2019 over Friesche Vlag in de categorie Producten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Categorie Producten
Status Open
Datum 16 augustus 2019

Een consument heeft een klacht ingediend over de nieuwe verpakking van de koffiemelk van Friesche Vlag. Volgens de klager is het moeilijk om de melk gecontroleerd in de koffie te schenken, waardoor het gebruik ervan onaangenaam is. De klager vraagt om verbetering van de verpakking.

Mijn Klacht:

zeer onaangenaam om melk in koffie te schenken, reduceren lukt bijna niet

Gewenste Oplossing:

oude verpakking weer introduceren

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Friesche Vlag

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Friesche Vlag nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM