Klacht: Fraude rekening blokade

op 13 april 2020 over ING in de categorie Banken

Ik ben al 17 jaar een klant bij ing bank en heb eerste keer wat verkeerd gedaan wegens een lening aanvraag bij een andere bank met mijn afschrift heb ook netjes toe gegeven en heb zelf ook vermeld… Ik ben nu in het buitenland en opeens is mijn bank geblokkeerd per 28 februari 2020.. Ik ze hebben mijn privé rekening en spaar geld geblokkeerd waar door ik mijn hypotheek niet kan betalen en mijn vaste door die blokkade loop ik 1 maand achter met mijn betalingen. Heb zelf lening bij hun en heb altijd netjes betaald en door hun actie van de ing bank kan ik dat niet eens meer doen

Ik wil dat mijn rekening ontblokt wordt waar door ik dat bedragen op mijn bank over kant zetten op mijn nieuwe rekening. Ben nu in de buitenland met lockdown en kan zelf niet eens mijn eigen geld benutten

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

7 maanden geleden - Hoi Rajd,Dat is wel even schrikken, wat is er precies gebeurd? Heb je hier ook contact over gehad met de afdeling Fraude? Zij zijn namelijk degene die de blokkades plaatsen en eventueel kunnen opheffen, wellicht is het een goed idee om contact met hen op te nemen. Je kan ze bereiken via 020 228 88 88Met vriendelijke groeten,Vincent | ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht Rajd

7 maanden geleden - Ik heb meerdere malen gebeld en ook door gegeven maar ze willen niet luisteren dat dit mijn eerste keer is en dat ze zo'n grote stap genomen hebben als of ik een crimineel bent ik werk bij de overheid en bent een nette burger dat willen e niet begrijpen en een uitzondering maken

ING

Heeft op 15 april 2020 om 09:16 geantwoord

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Rajd