Klacht: Fraude gaat om veel geld

op 23 september 2017 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Beste klacht verhelpen!,

Beltegoed.nl. Daar gaat het over!
Er is fraude met mijn bank rekening nummer gemaakt. Er is zonder enige toestemming geld afgetrokken van beltegoed.nl wat ik niet heb besteld! Van mijn nieuwe bank rekening!. Een transactie van 12,48 + een van 102,48
Ik heb dit niet besteld! Wil mijn geld terug! Iemand maakt misbruik van mijn gevens en belt nu lekker van mijn loon! Het is mijn privé hoe kaj het in Gods naam dar iemand zonder enige toestemming geld af boekt door beltegoed.nl! Ik wil mijn geld terug plus wil dat beltegoed.nl de dader aan pakt!. Heb beltegoed.nl al paal mails gestuurd maar geven niet thuis. Ik kan het bedrag helaas niet terug boeken. Word dit niet netjes op gelost dan moet ik aangifte doen en met de aangifte langs de bank en dan krijg ik me geld op die manier hopelijk terug. Walgelijk dat dit kan in Nederland. Alsjeblieft help mijn!!! Ik wil dit vandaag nog opgelost hebben! Want het is van geld mijn privé en iemand anders lacht nu en belt over al heen van mijn geld! Dit mag niet!!!!!!

Als ik mijn geld krijg wat van mij is waar nu iemand anders vette misbruik van maakt!

Iemand heeft fraude gepleegd met mijn bank rekening nummer.

Bericht van Beltegoed.nl

1 maand geleden - Beste Ramona, Ontzettend vervelend om te horen dat iemand onrechtmatig gebruik heeft gemaakt van je bankrekening. Een veilige betaalomgeving vinden wij ontzettend belangrijk en doen er dan ook alles aan om ervoor te zorgen dat alle betalingen versleuteld zijn. De bestelling in kwestie is betaald per iDEAL. Dit is een van de veiligste betaalmethodes die er zijn. Een betaling per iDEAL is alleen mogelijk als de dader jouw pinpas en je e-reader heeft. Vaak is het dan ook iemand die je kent. Het is daarom ook erg belangrijk dat je nooit je pincode afgeeft, ook niet aan bekenden of je bank. De pincode is enkel en alleen voor jou. Wij hopen dat je al aangifte gedaan hebt, als dit niet het geval is, adviseren wij je dit alsnog te doen. De politie zal onderzoek gaan doen naar deze zaak en wij zullen uiteraard er alles aan doen om te helpen de dader te pakken. Mocht je nog vragen hebben, mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groeten, Stephan | Beltegoed.nl

Reactie van de melder van de klacht Ramonaloorbach

1 maand geleden - Is op gelost dankjewel groetjes

Alle klachten die gemeld zijn door Ramonaloorbach