Klacht: fraude factuur

op 04 juni 2016 over FedEx in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een waterleiding pipe voor hydroponic t.w.v 147,99 euro ( ik heb betaald in USD)online gekocht uit China. Het staat op de website gratis verzending met DHL maar het eindelijk verkoper verstuurd met Fedex. Daarna ik heb een factuur gekregen van Fedex dat ik moet invoerrechten en btw 56,26 euro betalen met voorschotprovisie 12,50 euro. Ik heb bezwaar gemaakt en meerdere keer een email gestuurd naar afdeling financial services Josephine Todd maar ik heb geen reactie of antwoord ontvangen ontvangen. In plaats van beantwoord mijn email, Fedex liever weer 2x een brief sturen met bedreigen om verdere actie te komen naar mij toe omdat ik wil niet de factuur betalen.
Het staat op de website van belastingdienst : goederen van 0-150 euro vrijstelling van invoerrechten en het waterleiding onder 6% btw tarief valt dus 147,99X6/106 = 8,87 euro daarom waar komt het bedrag 56,25 euro vandaan dat op mijn factuur staat ?
Het is zeker dat ik heb fraud factuur ontvangen van Fedex.
Fedex wilt gewoon lekker verdienen en geld aftroggelen van de mensen. Iedereen moet keihard werk en Fedex wilt gewoon gepikt mijn geld. Deze klacht is waarschuwing zodat de mensen nooit Fedex gebruikt als koeriers. Ik vertrouw Fedex voor geen cent meer.

Ik hoeft geen de fraude factuur te betalen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FedEx

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FedEx nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E2016