Klacht: Frans leerboek GRANDES LIGNES vergeten in te leveren

op 18 augustus 2017 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Aan het eind van het schooljaar is het Frans leerboek GRANDES LIGNES vergeten in te leveren. Nu moet mijn zoon het 1e jaar overdoen, dus moest ik opnieuw boeken bestellen. Tijdens het bestellen zag ik de factuur voor het “vergeten” boek(€48,95 voor een zesdehands boek, je moet namenlijk wel de nieuwprijs betalen). Nu heb ik contact gezocht met van Dijk en de situatie uitgelegd en gevraagd of hij dit boek dit schooljaar ook weer moet gebruiken en dat blijkt zo te zijn. Daarna gevraagd of ze dan in zijn nieuwe pakket het franse leerboek niet in wilden stoppen zodat we het “vergeten” weer mochten gebruiken. Dit was echter niet mogelijk, we moesten de factuur betalen en dan konden we zelf zien wat we met het boek deden. Er wordt iig geen moeite gedaan om je te helpen. Het boek nu nog opsturen was ook geen optie,
en overleggen met een manager oid om tot een oplossing te komen was ook niet mogelijk..

Graag "normaal" overleg met iemand van Van Dijk om te kijken of we tot een redelijke oplossing kunnen komen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 21 augustus 2017 om 07:52 geantwoord

Beste meneer/mevrouw Bouwmeester,

Het artikel \"Grandes lignes (5e ed) 1hv\" (artikelnummer 8533804) wordt op dit moment ingepakt in ons magazijn en naar u opgestuurd. Helaas kunnen wij deze zending niet meer tegen houden.

Wanneer u dit artikel heeft ontvangen kunt u het artikel binnen 14 dagen naar ons retour sturen. Helaas kan hier de schadenota niet mee komen te vervallen. De schadenota is voor het niet inleveren van het artikel, dit artikel had voor 1 augustus bij ons ingeleverd moeten worden.

Vriendelijke groet,

Annemiek, afdeling klantenservice VanDijk

Alle klachten die gemeld zijn door RenateBH