Klacht: Foxsport

op 02 september 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hadden flinke storing en als compensatie zouden we per 1 september voor een half jaar foxsports krijgen.
Gister op 1 september waren we niet geactiveerd en ik had hier gister over gebeld. Het zou binnen enkele uren in orde zijn maar het is nu nog niet in orde.

Ik kan jullie telefonisch niet bereiken.

Gewenste Oplossing:

Tevreden als het vandaag voor 12:00 is geregeld. En wij willen één weekend extra foxsports aangezien het gister al geregeld zou moeten zijn en wij nu allemaal wedstrijden missen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bojurate