Klacht: Fox sport

op 11 september 2016 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Dat is weer wat! \”Weer\” wat, wederom iets wat bij andere providers beter geregeld is!! Ik kan hier geen kpn nemen omdat caiway weer als enige glasvezel kan aanbieden, nou handel daar dan ook naar caiway!
Krijg je op zaterdag een mail dat fox sport 7,50 euro wordt, dus lekker bestellen voor zo dag voetbal kijken, nou \”het duurt wat werkdagen alvorens account actief is\”.
Bij kpn heb je een pakket binnen een minuut als je het via je account besteld ..
Weer iets waarvan ik denk…………
Het zijn allemaal van die kleine dingetjes die zo irritant zijn…
Wil ik bellen zijn ze zo dag weer gesloten, HALLO, ook op zondag zijn er genoeg mensen met tv internet en telefonie zaken!!!

Als je gewoon iets doet en het snel geregeld is

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 11 september 2016 om 10:00 geantwoord

Beste heer Vermaas,

Bij Caiway worden zenderpakketten niet automatisch verwerkt. Ik begrijp dat het voor u een frustratie is wanneer u in het weekend een zenderpakket aanvraagt en hier niet per direct gebruik van kunt maken. Onze Webcare afdeling is echter 7 dagen per week van 9:00 tot 21:00 bereikbaar.

Mocht u in het vervolg nogmaals een soortgelijke klacht hebben verzoek ik u deze vraag eerst via Facebook of Twitter bij ons neer te leggen. Ik heb per direct het FOX Sports Eredivisie pakket voor u verwerkt en hoop hiermee uw klacht naar tevredenheid te hebben verholpen.

David
Caiway Webcare Team

Heeft op 11 september 2016 om 10:16 geantwoord

Hallo david, is dit pakket dan nu ook actief? Bvd

Bericht van Caiway

8 maanden geleden - Beste heer Vermaas, Het pakket is bij deze direct actief, en u kunt hier gelijk gebruik van maken. Met vriendelijke groet, David Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroenvstef