Klacht: Foutmelding

op 20 juli 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Geachte heer/mevrouw,

Op 19-07-2014 wilde ik een bestelling plaatsen op de leenbakker site.
Het betreft een bestelling: Zweefdeurkast Verona, donkergrijs, artikelnummer 12402360, voor een bedrag van €215.

Echter, kreeg ik een aantal keer een foutmelding te zien waardoor ik mijn bestelling niet kon afronden. Zie bijlage voor de foutmelding.

Nu heb ik deze kast misgelopen omdat het in de aanbieding is. Normale prijs € 299. Ik heb het zowel via mastercard als via ideal geprobeerd.

Mijn vraag is, kan ik alsnog de kast kopen voor € 215, daar waar ik problemen had op de browser voor het afronden van de bestelling?

Mvg,

mevrouw el Hassnaoui

Ik ben tevreden als ik deze kast voor de aanbieding prijs kan bemachtigen. Dus voor 215 euro ipv 299 euro (oorspronkelijke prijs)

helaas kan ik maar 1 bestand toevoegen, ik heb namelijk 5 foto's waar u kunt zien dat het ieder keer niet lukte.

Alle klachten die gemeld zijn door Ghariba