Klacht: Foutje winkel moet door klant worden opgelost

op 19 februari 2018 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben vorige week bij T-Mobile winkels in Amersfoort geweest en daar hebben ze in de winkel alle abonnementen omgezet naar een Go-Unlimited. Dat zou 35 euro per abonnement zijn minus 12,50 korting omdat we er minimaal 4 hebben. Nu maken ze in de winkel een fout door 1 abonnement wat 1 jaar loopt om te zetten met 1 jaar, waardoor deze 37.50 kost. Toch 2,50 per maand meer dus.

Dan ga je even chatten op dit op te lossen en krijg je deze conversatie:

Melissa (10:58)
Hallo, ik ben Melissa. Wat kan ik voor je doen vandaag?
Alex van der Sluijs (10:58)
Hoi,
Melissa (10:58)
Goedemorgen Alex
Alex van der Sluijs (10:58)
Ze hebben vrijdag abonnementen omgezet naar Unlimited (we hebben er 6)
Alex van der Sluijs (10:59)
Maar op dit nummer hebben ze 1 jaar gedaan, waardoor er 37,50 staat in plaats van 35 euro (excl 12,50 korting)
Alex van der Sluijs (10:59)
Ze staan nu allemaal op unlimited, maar deze met een verkeerde looptijd
Melissa (10:59)
Ik kijk even naar het abonnement dat nu in ingesteld. Heb je voor mij het mobiele nummer waar het om gaat?
Het uploaden van de bestandsbijlage is gestart.
Het bestand 20180214 Overzicht T-Mobile abonnementen.xlsx (8.58KB) is ontvangen.
Het gaat om dit nummer 06 – ****************
Alex van der Sluijs (11:01)
Als het goed is staan alle andere nummers nu wel op 2 jaar Unlimited met 12,50 korting
Melissa (11:01)
Dankjewel. Mag ik ook je postcode, huisnummer en geboortedatum?
Zie excel
******************
Melissa (11:04)
Dankjewel. Dit is een 1jarig contract zie ik. Op deze manier is hij ook gestart. de einddatum van het abonnement is door de wijziging naar unlimited ook niet aangepast. Ook in het excel overzicht staat dat dit een 1 jarig contract is zie ik. Ingangsdatum 23 06 17, einddatum 22 06 18
Alex van der Sluijs (11:05)
In de winkel hebben we besproken dat ze allemaal naar 35 euro zouden gaan
Alex van der Sluijs (11:05)
Dus dat hebben ze dan niet goed gedaan
Melissa (11:06)
Dat geldt voor twee jarige contracten inderdaad. Ik denkt dat ze in de winkel niet gelijk hebben opgemerkt dat dit een tweejarig contract is. De einddatum en daarmee de prijs van dit abonnement kan ik niet aanpassen.
Alex van der Sluijs (11:06)
Dat zal toch moeten gebeuren
Immers is dat afgesproken
Alex van der Sluijs (11:06)
Je kunt dat probleem uiteraard niet bij je klant neerleggen lijkt mij
Melissa (11:07)
Dat begrijp ik,. Alleen heb ik dit niet met je afgesproken. Ik adviseer je dan ook terug te gaan naar de T-Shop zodat de collega’s daar kunnen kijken hoe zij dit kunnen corrigeren.
Alex van der Sluijs (11:08)
Kijk, zo kennen we T-mobile weer. De klant opzadelen met een tripje naar de binnenstad. Met veel tijdverlies, parkeerkosten en een klantonvriendelijke benadering. Meen je nu echt dat ik hier een klacht van moet maken?
Alex van der Sluijs (11:09)
Ik weiger zo behandelt te worden.
Alex van der Sluijs (11:09)
En wordt erg boos hierom
Alex van der Sluijs (11:09)
Regel jij dat maar intern
Alex van der Sluijs (11:09)
Stuur ze een mail, bel ze, ga naar je supervisor
Melissa (11:10)
Ik heb die toezegging niet gedaan en kan dit, hoe vervelend ook niet voor je oplossen. Ook niet via mijn supervisor.
Alex van der Sluijs (11:10)
Ok, maak ik er een klacht van en publiceer dit ook op de media.
Melissa (11:11)
Ik wens je nog een hele fijne dag, Alex.

Als ze bij T-Mobile dit intern corrigeren en eens leren het probleem waar ze ZELF verantwoordelijk voor zijn INTERN oplossen en met de winkels oplossen. zonder de klant met de ellende op te zadelen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alexvandersluijs