Klacht: Foutje prijs rekening klant

op 15 december 2017 over Amac in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn al jaren klant bij Amac Uden, hebbeb daar veel aangeschaft: Imac, Ipads en diverse I-Phones.
Nu wilde ik een koptelefoon kopen. De medewerker nam mij mee naar de vitrine en ik koos de JBL E45BT in de vitrine geprijsd voor € 79,95.
Bij de kassa aangekomen vertelde hij dat de prijs € 99,75 was, daarmee ging ik niet akkoord. De medewerker ging terug naar de vitrine , ik dag heb een prijssticker van een verpakking halen en terugkomen met de mededeling: ziet U wel deze is nog niet geprijsd. Er is een foutje gemaakt. Ik heb een foto gemaakt van het artikel en ga t op t internet kopen waar het wordt aangebodeb voor € 89
U begrijpt dat Amac Uden zojuist een klnt is verloren

Gewenste Oplossing:

Het hoeft niet meer.....ik heb er geen vertrouwen meer in

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amac

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amac nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LandenH