Klacht: foutieve melding en slechte verbinding

op 16 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Wanneer ik bel of gebeld wordt is de verbinding eerst goed en valt na een halve minuut de verbinding voor een periode van 20 seconden weg en herstelt zich dan daarna.Heel vervelend maar erger nog klanten hakken af en bellen niet meer.Wanneer iemand mij probeert te bereiken en ik de telefoon niet binnen een aantal keren rinkelen opneem dan krijgt de beller te horen:
het door u gekozen nr. is niet in gebruik.Controleer het nr. en kies opnieuw.Bel anders 1850 nr. informatie.
Ook wanneer ik in gesprek ben krijgen mijn klanten een soortgelijk bericht.
Met als gevolg dat mijn klanten aan mijn nr. en bereikbaarheid twijfelen en afhakken.

Simpel moet mij schadeloos stellen en bovengenoemde klachten oplossen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:35 geantwoord

Beste klant,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door wilco de haan