Klacht: Foutieve levering van keuken a 10.000 euro

op 07 juni 2021 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ivm Corona en een geplande verhuizing heb ik al in Maart een planning en bestelling gedaan van een Ikea keuken. Wat betreft de onderdelen die niet leverbaar zijn hoor je me niet maar de complete keuken zou op 7 juni geleverd worden. Ik werd keurig via sms op de hoogte gebracht en de vrachtwagen was er rond 0900 uur. Om alleen het maatwerk keukenbrand te bezorgen.

4 telefoontjes en veel toezeggingen om teruggebeld worden later , zit ik nu nog steeds op een simpel telefoontje te wachten. Er is niemand die de verantwoordelijkheid op zich neemt. Aan de telefoon word ik correct geholpen maar de betreffende afdelingen bellen niet terug. Ook kan ik er niet naar doorverbonden worden.
Ik denk graag in oplossingen, wil zelfs de essentiële onderdelen zelf wel halen, maar dan moet ik dit wel eerst bespreken met de afdeling die niet terug belt….. een hele vrije dag naar de knoppen, een huis zonder keuken, en een enorme berg frustratie.

Ik wil gebeld worden, binnen afzienbare tijd mijn keuken hebben of iemand die mee denkt aan een oplossing. Het gaat hier niet om een simpel boekenkasten ofzo.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hjleegstra