Klacht: Foutieve informatie wat betreft mijn bestelling

op 10 oktober 2016 over Replacedirect in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

30 september heb ik een order geplaatst bij Replacedirect. Op de website van Replacedirect stond aangegeven dat het product een levertijd van 5 werkdagen zou hebben. Dit is allemaal prima, maar het is nu 10 dagen verder en nog steeds heb ik geen bestelling kunnen ontvangen. Dus ik heb de klantenservice gewhatsappt en die vertelde mij dat het product pas weer 18 oktober beschikbaar zou zijn. De informatie op de website is dus foutief en ik vind dit nog al vervelend want in de tussentijd had ik het product ook ergens anders vandaan kunnen halen voor een goedkoper prijsje maar met dezelfde levertijd. Ik had juist voor Replacedirect gekozen omdat de levertijd 5 dagen was, nu had ik mijn product net zo goed kunnen importeren uit china bijvoorbeeld.

Een welgemeend excuus en een kleine vergoeding zou fijn zijn.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Replacedirect over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Replacedirect in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Replacedirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Replacedirect

Heeft op 11 oktober 2016 om 11:15 geantwoord

Goedemorgen!
Eerst en vooral excuses voor het feit dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. De levertijd is inderdaad langer dan aanvankelijk gehoopt, gedacht en gemiddeld het geval is bij desbetreffende fabrikant/leverancier.

Daar koopt u in dit geval natuurlijk bijzonder weinig voor, en zodoende komen we u hierin graag tegemoet en storten we 10% van de orderwaarde terug.

Eventuele verdere vragen, opmerkingen of bevindingen, vernemen we vanzelfsprekend graag.

Jaap
ReplaceDirect

Heeft op 27 oktober 2016 om 14:57 geantwoord

Er is nu bijna een maand verstreken en ik heb mijn bestelling reeds nog niet kunnen ontvangen. Ik vind dit nogal schandalig aangezien op de site een levertijd van 5-7 werkdagen wordt aangegeven en ik dus voorgelogen ben door de klantenservice die aangaf dat de levertijd 18 oktober zou zijn. Houden jullie altijd je klanten voor de gek? Ik begin steeds meer mijn twijfels te krijgen over de legitimiteit van dit bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door Calvinvd07