Klacht: Foutieve info bij aankoop tickets

op 26 december 2017 over Viagogo in de categorie Kaartenverkoop

Afgelopen weekend ontving ik kaartjes voor het festival rock am ring in Duitsland. Tickets die als geschenk aangekocht werden, via ‘viagogo’. De tickets werden aangekocht nadat m’n via mail 1 van die talloze aantrekkelijke aanbiedingen ontving. Maar….bij aankoop vermeld mn expliciet dat men goed zicht heeft op het evenement, men ontvangt mails dat men ‘op weg is om de Foo Fighters & Gorillaz’ te zien, dit ondanks het feit dat men tickets koopt voor de parking Green. De aanbieding is zeer aanlokkelijk, doch zeermisleidend. Nergens wordt men erop gewezen dat dit geen toegangsticket is, maar enkel een parkeerticket…tot ikzelf begin te kijken. Zelfs nu nog kunnen die tickets besteld worden bij Viagogo. Er werd uiteindelijk 140 euro betaald voor …… niets. Viagogo is op geen enkele wijze bereikbaar om uitleg of op zijn minst deze misleidende manier van verkopen te kunnen aankaarten. Kunnen jullie iets doen?

Zodra het geld terug gestort is voor deze misleidende reklame EN de tekst op hun pagina zodanig aangepast is dat men duidelijk weet wat men koopt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viagogo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viagogo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nico68