Klacht: Foutieve gordijnen + klantONvriendelijk personeel

op 12 februari 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Geachte heer/mevrouw,

Op 5-12-2015 ben ik in het filiaal in Veenendaal geweest. Ik was opzoek naar gordijnen en liep met toeval tegen een hele mooie gordijnstof aan bij Leenbakker in Veenendaal. Ik heb direct deze gordijnen bij uw winkel besteld en alle maten doorgegeven. De medewerker vertelde mij dat de levering wat langer dan normaal kon zijn i.v.m. de feestdagen, prima geen probleem.

Op woensdag 13-01-2016 17:12 kreeg ik een SMS bericht van Leen Bakker. Mijn gordijnen liggen klaar om afgehaald te worden. Yippie!
Eenmaal thuis aangekomen ben ik gelijk de gordijnen gaan ophangen, maar kwam er al snel achter dat de gordijnen erg ongelijk hingen. Bepaalde stukken te kort, andere stukken te lang, er zat en rare print in de stof (terwijl de stof zonder print is) en de plooi was helemaal gebobbeld. Jammer, maar kan gebeuren. Waar gewerkt wordt, worden wel eens foutjes gemaakt!
De volgende dag 14-01-2016 ben ik met mijn gordijnen terug gegaan naar het filiaal in Veenendaal. Ik moest naar de gordijnafdeling. Ik heb aangegeven dat ik helaas niet blij ben met de gemaakte gordijnen, omdat deze ongelijk zijn gemaakt, een lelijk plooi over het gordijn zit en een rare print in zit. De eerst reactie? Ja mevrouw u moet de gordijnen wel even de tijd geven uit te laten hangen. Ik dacht echt PARDON? De gordijnen zijn te lang en hangen op de grond. Hoe bedoel je uithangen? Met 20 minuten mijn best doen waarom ik echt niet tevreden ben wordt er door de medewerker een klacht aangemaakt. Ik heb maar aangegeven nou ik hoor het dan wel.
Eenmaal anderhalve week later heb ik helaas nog geen enkel bericht mogen ontvangen. Dus heb ik zelf maar even gebeld hoe het ervoor staat. Ik had de vragen: Worden ze opnieuw gemaakt? Krijg ik mijn geld terug? Wat gaat er nu gebeuren? De medewerker kon er geen antwoord opgeven dus zei bel later wel even terug. Dit heeft hij ook gedaan. De gordijnen waren bij het atelier aangekomen, maar er was nog niets mee gedaan. Shit denk ik, weer 2 weken verder. Weer bleef het een week stil. Dus heb ik wederom gebeld of er al iets bekent was. En weer wist de medewerker van Leenbakker het niet dus moest er achteraan gebeld worden. Prima ik wacht jullie telefoontje af. Ik werd dezelfde dag netjes teruggebeld. Ze hadden het atelier gesproken. De gordijnen waren inderdaad ongelijk gemaakt en met een week zouden ze bij mij binnen zijn. Dit moet dus woensdag 10-02-2016 zijn of 12-02-2016. Op deze dagen ontvangt het filiaal Veenendaal de leveringen begreep ik.

Weer bleef het stil, dus heb ik zojuist 12-02-2016 weer achteraan gebeld of ze mij misschien vergeten zijn. De gordijnen zouden immers deze week binnen komen. De medewerker kon alleen maar terug vinden dat ze afgelopen woensdag 10-02-2016 geleverd had moeten worden, maar door onbekende reden dit op 17-02-2016 is gezet. Dit keer wilde ik de bedrijfsleider spreken, maar helaas hij heeft niet de moeite genomen mij te woord gestaan, maar zijn medewerker moest aan mij doorgeven dat ik ter compensatie dan maar 20 euro korting kreeg. Ik heb per ongeluk de medewerker een beetje uitgelachen en aangegeven als dit jullie manier is om met klanten om te gaan prima. Tot ziens.

Leenbakker, het gaat mij niet om een korting. Ik heb voor de gordijnen op 5-12-2015 het gehele bedrag van € 146,00 aan u moeten betalen. Dit geld heeft u al een aantal weken in bezit. Ik kan het geld immers zelf ook goed gebruiken. Het gaat mij om de klantvriendelijkheid.

Helaas zal ik Leenbakker niet snel meer aanbevelen aan mijn vrienden en familie.

Een erg ontevreden klant.
Anniek van den Oosterkamp
06-11216813

Klantvriendelijkheid medewerkers
Niet gelijk een vervelend weerwoord geven
Klant is ''koning''

Alle klachten die gemeld zijn door anniekvdo