Klacht: Foutieve boeking

op 14 juli 2017 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Vandaag boekten wij een overnachting in een appartement in een aparthotel. Het was een appartement voor 4 personen. Per ongeluk hebben wij een boeking gedaan die niet restitueerbaar was. Wij hebben dit niet gezien en een fout gemaakt. Wij hebben dit direct aan Expedia duidelijk gemaakt. Echter kunnen zij niets voor ons doen omdat wij akkoord zijn gegegaan met een hotel dat niet restitueerbaar is. Op de vraag of ik iets kan regelen met het hotel krijg ik de reactie “nee, want het hotel verwijst u weer naar ons. Wij willen u graag helpen maar dat kan niet want u hebt gekozen voor niet restitueebaar”. Ik vind het heel vreemd, zeker omdat het prijsverschil tussen restitueerbaar en niet-restitueerbaar maar 5 euro is. Alsof ik voor dit prijsverschil dit risico zou lopen! Als het de helft zou zijn, dan zou ik dat logisch vinden. Daarbij vind ik het zeer on-klantvriendelijk dat er voor zo’n klein prijsverschil geen service geboden kan worden. Daarnaast vind ik het vreemd dat ik mijn fout binnen 3 uur gemeld heb, en er schijnbaar geen bedenktijd is zoals bij het consumentenrecht!

Als mijn boeking alsnog gewisseld kan worden voor een ander verblijf waarbij ik ruim 70 euro goedkoper uit ben vanwege vreemde bijkomende kosten zoals beddengoed en schoonmaakkosten a 85 euro voor één nacht! Dit is onze eerste boeking via Expedia en dit geeft ons een zeer bittere nasmaak! Ik maak deze reactie alleen zichtbaar voor het bedrijf zodat ik eerst een reactie van hen kan krijgen alvorens ik het openbaar zal maken.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mvanduurling