Klacht: Foutieve afschrijving

op 09 augustus 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb één keer (vorige maand) een eenmalige aankoop gedaan bij Fabletics en nu schrijft STG Adyen deze maand 49,95 af dmv een Europese incasso.. Dit klopt niet. In de beschrijving staat ook nog Fabletics, maar ik heb helemaal niets meer gekocht bij ze.

Geen maandelijkse afschrijvingen meer en mijn geld terug.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 09 augustus 2017 om 13:15 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door JacqSteg