Klacht: Foutieve aanrekening

op 03 augustus 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

De maand juli kreeg ik een afrekening van mijn provider, Orange van zaken die mij totaal onbekend zijn.
Ik heb alleszins nergens opdracht gegeven dit op te starten.
Gelieve de bedragen van uw bedrijf CMTelecom terug te storten op:
BE95 2200 2561 0258

Als de bedragen terug zijn.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:25 geantwoord