Klacht: Foutieve aanrekening

op 03 augustus 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De maand juli kreeg ik een afrekening van mijn provider, Orange van zaken die mij totaal onbekend zijn.
Ik heb alleszins nergens opdracht gegeven dit op te starten.
Gelieve de bedragen van uw bedrijf CMTelecom terug te storten op:
BE95 2200 2561 0258

Gewenste Oplossing:

Als de bedragen terug zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Luc Vlaeymans