Klacht: Foutief retour gestuurd

op 05 juli 2019 over ABOUT YOU in de categorie Mode

Beste

Op 24 juni heb ik de klantendienst ervan op de hoogte gebracht dat ik bij het retourneren per ongeluk een steunzool vergeten ben in een paar geretourneerde schoenen. Mijn bestelling is intussen enige tijd verwerkt, maar ik heb hier niets meer van vernomen. Ik heb dan zelf maar opnieuw contact opgenomen met de klantendienst, maar daar wordt kort en bondig duidelijk gemaakt dat zij daar geen zicht op hebben. Wanneer ik contactgegevens vraag van deze afdeling, dan kan dit niet. Wanneer ik vraag of er in mijn plaats dan kan geïnformeerd worden, dan kan dit ook al niet. Ik moet als klant gewoon afwachten of ik mijn (nieuwe) steunzool ooit nog ga terugzien of niet. Dit is bij mij absoluut geen service. Ik zou graag weten waar mijn steunzool intussen is gebleven ipv in onwetendheid aan mijn lot overgelaten te worden.

Met vriendelijke groet
Eef Mertens

Ik ben tevreden zodra ik verneem dat mijn steunzool wordt teruggezonden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ABOUT YOU

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ABOUT YOU nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eef Mertens