Klacht: fouten Stedin

op 18 mei 2017 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

30 november 2016 betaald voor bouwstroom. Uiteindelijk 18 mei 2017 hebben we eindelijk bouwstroom.. De wettelijke doorlooptijd is hiermee ruimschoots overschreden.

22 maart 2017 aanvraag gedaan voor het verlengen van de elektriciteit en de aanleg van gas. Hierop keurig een bevestiging ontvangen dat wij binnen 10 dagen een offerte ontvangen. Helaas de offerte kwam maar niet en na weken bellen hebben we op 18 mei eindelijk een offerte gekregen.
Vervolgens staat op de offerte een doorlooptijd van 18 weken en na bellen wordt er gezegd dat er niet voor oktober gas geleverd kan worden. Elektriciteit kan misschien iets eerder. Onze woning wordt week 27 opgeleverd (begin juli) dus dit is onacceptabel.

Stedin geeft zijn fouten toe, maar doet vervolgens niets om zijn fouten weer te herstellen.

Wij zijn tevreden als we uiterlijk week 27 stroom en gas hebben in onze nieuwe woning.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stedin in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stedin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stedin

Heeft op 29 mei 2017 om 08:43 geantwoord

Geachte mevrouw,

Onze excuses voor onze late reactie op uw bericht. Helaas was het door omstandigheden niet mogelijk eerder te reageren.

Wij hebben navraag gedaan bij de collega die uw eerdere klachtdossier behandeld heeft. Zij heeft aangegeven dat u ook over de aanleg van de definitieve aansluiting gesproken heeft. Mocht u hier nog verdere vragen over hebben, dan willen wij u vragen contact op te nemen met de behandelaar van het dossier.

Wij hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Nicole
Stedin

Heeft op 29 mei 2017 om 13:10 geantwoord

Ik snap ook niet dat klacht.nl de klacht nu aangeeft als \\\"opgelost\\\" want dat is het absoluut niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne Woest