Klacht: Fouten in de microsoft store

op 26 mei 2020 over Microsoft in de categorie Software

Ik heb minecraft dungeons gekocht via bol.com digitaal en toegevoegd via de microsoft store. Nu probeer ik het spel te spelen en de microsoft store blijft alleen maar errors geven. Dan fix je all die errors die worden weergeven dan werkt de microsoft store nog steeds niet het product kan gewoon niet worden gedownload. Ik heb alles op het internet zo ondertussen wel geprobeerd.

Alles is al geupdate en gefixed. Maar toch blijft het deze codes geven.
Code: 0x80070422 met het bericht turn on windows update maar dat staat al aan.
En Code: 0x803FB107 met het bericht Check downloads and updates
wat vervolgens weer door gaat naar Code: 0x80070422.

Nu is er blijkbaar een aparte launcher voor de game als ik dat had geweten had ik dat wel gekozen. En die launcher is ook ingelogd via microsoft maar omdat dat een andere versie ziet i niet de code wat op de microsoft store staat.

Ik wil een refund of een nieuwe code die werkt op de standalone launcher zodat ik de game kan spelen.

Ik ben tevreden als ik de game kan spelen.

p.s. wat een gedoe man de microsoft store en de site en z'n beetje alles wat microsoft is my god. Dit soort problemen heb je nooit wanneer je steam gebruikt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Microsoft

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Microsoft nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Exotrix