Klacht: Foute tijden

op 29 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op zowel 9292 als op de borden staan foute tijden aangegeven waardoor ik 1 uur en 10 minuten staan wachten op de bus die 2X niet is komen opdagen in de kou met natte haren. Ben daardoor te laat op het kerstdiner. Érg vervelend. Ook als je denk nog 10 minuten hebt om je thee te drinken terwijl dat niet Is en je moet t weggooien hoppa 2,5 in de prullenbak.

Dit soort dingen niet meer gebeuren. En het gewoon gefixed wordt en ik mijn thee vervolgens niet hoef weg te gooien, graag zou ik een vergoeding willen zien.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Mignon Hagemeijer, Wat balen dat je in de kou moest wachten. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd, lijnnummer en eindhalte? Dan kijk ik het voor je na. Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Mignon Hagemeijer

3 maanden geleden - Hoi Wouter, Bedankt voor de reactie. Het was op Breda centraal station om 14:50 lijn 115 Zundert.

Arriva

Heeft op 30 december 2017 om 09:44 geantwoord

Bedankt voor de aanvulling! Ik stuur je melding door naar de regio zodat we intern kunnen kijken hoe dit zit.

Nina
Webcareteam Arriva