Klacht: Foute sfeer bij scankassa van vestiging Delft

op 09 juni 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Vandaag kocht ik bij Ikea Delft enkele badkameraccessoires en een grote spiegel. Een vriendelijke Ikea-dame assisteerde mij bij het afrekenen middels de scankasssa. Een armoedige jongedame van een of ander beveiligingsbedrijf keek gezellig mee en zag goed dat ik alle artikelen netjes gescand en afgerekend heb. Het was niet druk bij de kassa en kennelijk wilde zij wat tijd vullen door mij uit-ge-breid te controleren aan de hand van de artikelen in het karretje én de bon natuurlijk. (Overdadig > belachelijk -én zeer onplezierig!)
Daarbij werd ik aangegaapt door een menigte ijs-likkende Ikeaklanten…
Hopeloos irritant en voorlopig mijn laatste bezoek aan Ikea Delft.

Als de storemanager dhr. Denis Bar persoonlijk kontakt met mij opneemt betreffende mijn klacht -middels mijn mobiele nummer 06 53 555 490 of mijn mailadres marcelbosch@planet.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 13 juli 2016 om 15:37 geantwoord

Hej Marcel,

Wat vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. We geven graag uitleg.

Onze beveiligers voeren af en toe controles uit bij onze klanten die gebruik maken van de zelfscankassa. Belangrijk om daarbij te melden is dat deze controles volledig steekproefsgewijs worden uitgevoerd. Onze medewerkers controleren je aankopen namelijk op het moment dat ze ze een seintje van het systeem krijgen. We vinden het vervelend om te lezen dat je dit als onplezierig hebt ervaren en bieden onze verontschuldigingen hiervoor aan.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door MRB17851