Klacht: Foute inlichtingen door calcentermedewerker Arriva

op 13 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb vorige week woensdag 07-02 en donderdag 08-02 met Arriva gebeld om info omtrent de vervoerstijden van de bus op carnavalsdinsdag 13-02-2018 daar onze medewerkers gewoon moeten werken.
Mij werdt aangegeven dat zij op de normale tijd konden opstappen binnen hun gemeente Lemiers/Simpelveld/Heerlen om optijd op de opstapplaats te komen van het groepsvervoer van ons bedrijf. Nu blijkt dat het niet zo is en er medewerkers zijn die verlof moeten inleveren omdat ze niet op het werk kunnen komen en wij met te weinig mensen zitten om de productie af te krijgen. Het ergste vind ik nog dat ik ervoor gebeld heb en dat jullie medewerkers ook nog zeggen, ik zoek het even uit, terugkomen aan de lijn en dan aangeven het is geen probleem ze kunnen op de normale tijden reizen die dag. Ik vind het ronduit schandalig dat eigen medewerkers van jullie of niet op de hoogte zijn of niet de goede instructies hebben ontvangen om dit in goede banen te leiden.

De callcenter medewerker van goede instructies/inlichtingen voorzien zodat dit niet meer kan gebeuren en dat het onze medewerkers geen verlof meer kost en ons geen stagnatie in de productie.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 13 februari 2018 om 10:15 geantwoord

Beste Jo Krimpmann,

Ik begrijp uit je klacht dat je met ons hebt gebeld en helaas onjuiste hebt doorgekregen met vervelende vervolgen voor jullie medewerkers. Je geeft aan dat er is gezegd dat de normale tijden van toepassing waren vandaag. Dat is niet zo mooi om te lezen! Ik ga je klacht intern doorsturen zodat dit besproken kan worden. Onze excuses voor het ongemak!

^Jimmy
Webcareteam Arriva

Heeft op 13 februari 2018 om 10:56 geantwoord

Ik hoop dat in het vervolg betere info/inlichtingen worden verstrekt tav de reistijden van Arriva in verschillende gemeentes zodat medewerkers ( SW populatie) bijtijds op het werk kunnen komen ( er zijn ook mensen die willen/moeten werken met carnaval. Ik vind dat de gedupeerden op gepaste wijze gecompenseerd zouden moeten worden door Arriva daar het hun een verlofdag heeft gekost.

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Dat snap ik. Via het contactformulier op onze website kan men vragen om een vergoeding -> http://bit.ly/2exK7Cj

Alle klachten die gemeld zijn door Jo Krimpmann