Klacht: Foute Inhoud onduidelijkheid over retour

op 01 augustus 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Hallo,
ik heb bij light in the box schoenen besteld, nu zijn ze aangekomen, maar de kleur en de maat van de schoen is fout. Nu heb ik contact opgenomen (wat heel lang duurt), heb de RMA code gekregen etc, maar het postkantoor zegt dat de verzending terug niet gratis is en dat ik het zelf moet betalen???

Wanneer ik de goede kleur en maat schoenen heb binnengekregen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 01 augustus 2016 om 21:12 geantwoord

Beste klant,

Bedankt voor uw reactie. Kosten voor retourneren worden door ons vergoed zodra wij het pakket retour hebben ontvangen. Bewaar de bon als bewijs van retourneren en laat ons weten wat u heeft moeten betalen voor het retourneren. Gebruik wel de goedkoopste verzendmethode (geen extra verzekeringen e.d. en gewoon via PostNL)

Douanekosten voor de vervangende order worden vergoed. Plaats in dat geval een nieuwe ticket bij \"vraag over douanekosten\" en stuur een foto mee van de rekening of betaalbewijs.
Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.

Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door omarkurd