Klacht: Foute informatie

op 07 oktober 2017 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

een auto gehuurd via Ryanair Car Hire bij Target Cagliari Airport. Komen we aan bijna 1 uur rond gelopen, overal gevraagd en gezocht naar Target niet te vinden. Blijkt dat we bij Dynamic Rent onze auto hadden moeten ophalen. een piepklein bordje onder het bord van Dynamic Rent dat we overzien hebben en zelfs niet bekend was bij de locals. We hebben toch moeten betalen terwijl we geen auto hebben gekregen. Nog een auto moeten huren, duurder en 2x betaald voor 1 auto. Ryanair geeft telkens een andere reden waarom we ons geld niet terug krijgen, terwijl ons telefonisch toegezegd is dat we ons geld terug kregen. De laatste afwijsreden was: er hing een bordje en daarmee hun plicht gedaan. Dat wij dat overzien hadden was niet hun probleem. Wij zijn van mening dat ze ons op het moment van onze boeking hierop hadden moeten attenderen. Let op: AUTO AFHALEN bij Dinamica Rent RENT. Niet als je in een vreemd land bent, de taal niet spreekt en je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. en als je eindelijk in de goede rij staat het uur voorbij is, je geen auto krijgt een nieuwe mag huren en ook nog eens geen geld terug krijgt.

Wij willen ons geld terug.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam Frolichs