Klacht: Foute faktuur

Boos1234 op 26 april 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Faktuur dd.20 April 2020, 72,00 die bestaat niet, wordt van het kastje naar de muur gestuurd met allerlei vreemde antwoorden,
Als ik naar betalingen uitstellen ga wat ik maandelijks gebruik luikt dat niet vanwege die 72,00, waarvan geen faktuur bestaat, wil dit tot in de puntjes uitgezocht hebben en geen l verhaal ontvangen, dit verwijderd hebben zodat ik weer optimaal van de uitstel betalingen gebruik kan maken.
Zie Uw antwoord hierop gaarne tegemoet.

Met vriendelijke groet,
A.Vrolijk

Gewenste Oplossing:

Als dit wordt verwijderd zoals boven beschreven

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Boos1234