Klacht: Foute facturen

op 14 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

September 2015 besloot ik om mijn contract bij tele2 te verlengen omdat ik daar al 2 jaar lang tevreden klant was. De ingangsdatum van het nieuwe contract lag ergens in december of januari. Omdat ik een trouwe klant was kreeg ik trouwe klanten korting. Hierdoor kwamen mijn abonnementskosten lager (22 eu ipv 34) uit en betaalde 100 euro bij voor het toestel.

Sinds januari krijg ik al verkeerde facturen binnen met 34 euro ipv 22. In februari heb ik hierover voor het eerst contact gezocht. Het zou worden behandeld en het werk overgeheveld naar de financiële afdeling van het bedrijf. Nu dik 4 maanden later is de zaak nog steeds niet afgehandeld. Ik heb al ruim 6 keer gebeld waarvan er één keer gewoon werd opgehangen zonder verklaring. Terwijl nog iedere maand het onjuiste bedrag wordt afgeschreven.

Na een aantal maanden was ik de rekeningen met het onjuiste bedrag zat en ben ik deze gaan storneren. Tele2 is nu aan het dreigen met het afsluiten van mijn abonnement en aanmaningen van 40 euro. Terwijl zijzelf een fout maken, en deze niet op degelijk termijn kunnen afhandelen. De financiële afdeling zelf in onbereikbaar (geen mail, telefoonnummer etc.)

Daarnaast wordt ik heel erg slecht op de hoogte gehouden van de status van de afhandeling en moet ik continu zelf bellen om meer te weten te komen.

Wanneer mijn korting wel verrekend wordt en ik het resterende bedrag wat ik hoor te ontvangen terug krijg. Plus een uitgebreid excuus voor alle tijd en moeite die ik er nu al in heb gestoken.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelique Ringelberg