Klacht: Foute creme’s geadviseerd

op 14 oktober 2016 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Een aantal weken geleden heb ik een dag/nachtcrème, oogmake-up remover en oogcreme gekocht.

Op advies van de verkoopster zou het helemaal bij mijn gevoelige huid passen en geen irritatie veroorzaken.

Na de producten een paar dagen gebruikt te hebben kreeg ik echter wel last van roodheid en irritaties. Ik ben dan ook meteen teruggegaan en er werd me verteld dat mijn huid eraan moest wennen. Na 1,5 week werd het alleen maar dag na dag erger. Ik ben naar de huisarts / dermatoloog geweest voor een kalmerende en herstellende crème om alles even weer tot rust te laten komen. Sinds deze week ben ik weer begonnen met de producten die mij toen geadviseerd zijn en nu 5 dagen later is het weer exact hetzelfde!

Wat kan ik doen?

Ik ben tevreden wanneer het probleem erkend wordt en ik mijn geld terugkrijg. Of in contanten of in vorm van een waardebon.

Zodat ik eerst weer een tijdje de producten van de dermatoloog kan gebruiken en daarna terug kan gaan naar de ici paris om nieuwe mooie producten kan kopen.

Ik kom al jaren bij de ici paris en ben altijd tevreden, maar dit valt me tegen helaas.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door __Joanne1990