Klacht: Foute boel

op 12 december 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Fiets geleverd gekregen op 6 december maar niet afgemonteerd en servicepunt waar ik de fiets heen kon fietsen melde mij dat er meer los zat .Stonden ook al 5 km op de teller en nu wilt fietsenwinkel mij misschien kilometerkosten in rekening brengen ?? Ik moest de fiets brengen en weer ophalen omdat ik niet wil dat Halfords mijn fiets afmonteerd maar dat ik een kloppende fiets geleverd krijg die veilig en goed is !! Ook nu gezeur met creditnota waar 10% korting niet in verwerkt is en na telefonisch onderhoud met ene Aron mij beloofd is dat het bedrag word aangepast via nieuwe factuur . Dit gebeurt gewoon simpelweg niet . Kortom een grote ramp deze winkel .

Als kilometers (61 totaal ) niet in rekening worden gebracht daar ik fiets moest weg en ophalen plus een stukje gefietst heb voor ik technische dienst belde over losse stuur en gekraak in aandrijving bla bla

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 13 december 2017 om 10:50 geantwoord

Beste John Post,

Wat vervelend om te lezen dat de fiets niet goed afgeleverd is. Het is natuurlijk niet onze bedoeling om onze fietsen zo te bezorgen, onze excuses hiervoor. Ik zie dat je ondertussen met een collega van mij hebt gesproken en er is met je afgesproken dat je 10% korting krijgt op de nieuwe fiets. Wanneer je in de tussentijd nog vragen hebt, neem dan gerust contact met ons op.

Wynand - Fietsenwinkel.nl

Reactie van de melder van de klacht Ariebombarie12

9 maanden geleden - Nee dat is juist het probleem bij fietsenwinkel.nl net als dat er door een monteur van jullie gezegd word dat de 5 km die er al op stonden was om te testen !! Deze tien procent korting is omdat jullie een aktie hadden bij een tweede kansje en niet verwerkt word in de factuur dus niet om deze fiets die niet juist is afgeleverd !! Ik moet maar afwachten of jullie me nu een streek leveren want gisteren ook een ene Adam die mij glashard beloofd om de factuur aan te passen en dat niet doet maar ik zelf moet bellen en dan excuses krijg en mocht niet gebeuren bla bla . Ben gisteren twee uur verschillende keren aan de telefoon geweest en de 1 zegt dit en de ander dat terwijl ik nu maar af moet wachten hoeveel jullie me financieel aanpakken om de gereden kilometers die ook zijn gemaakt om naar de fietsenwinkel heen en terug te komen . De Fietsenvakman is duurder vaak maar ik snap nu degelijk waarom .

Bericht van Fietsenwinkel

9 maanden geleden - Beste John Post, Bedankt voor je reactie. In de gegevens die ik hier voor mij heb heb je een van mijn collegae gesproken over de extra 10% korting op het Tweedekansje. Naar mijn idee ben je daar mee akkoord gegaan en om die reden ging ik er vanuit dat het hiermee opgelost was. Graag wil ik wel even inhaken op het feit dat wij nooit een factuur aan mogen passen. Ik zal dit direct verder oppakken om na te gaan wie dit aan je belooft heeft. Je hebt ons zojuist gesproken en er is een notitie achtergelaten dat je de fiets hebt gebruikt om naar het servicepunt te gaan. Zodra de fiets is omgeruild en bij ons binnen is, ontvang je van ons verdere informatie. Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Wynand - Fietsenwinkel.nl

Reactie van de melder van de klacht Ariebombarie12

9 maanden geleden - Dus nu die korting niet vermeld en berekend door jullie opgelost want vergeet die 10% die jullie niet er bij hebben gezet en wel mondeling beloven . Nu gewoon volledige creditering bij voorbaat hartelijk dank :-)

Reactie van de melder van de klacht Ariebombarie12

9 maanden geleden - Nu deze omgeruilde geleverde fiets doet de aandrijving niets dus kan ook terug en dat geloof je toch zelf niet fietsenwinkel.nl ?? Had beter dat bij chauffeur meteen kunnen natrekken i.p.v morgen weer een nieuwe ronde te ondergaan . Hoe kan dit wat is het bij jullie daarzo nou echt ?? Ik heb nu het volgende probleem en weer dik een uur gesproken met technische dienst en dame van de klantenservice voor totale annulering bij jullie ! Jullie slaan tot nu toe echt alles wat betreft praatjes vullen geen gaatjes en ondeugdelijke fietsen in deze twee achter mekaar . Gaat het mis dan gaat het goed mis en is diep ademhalen en Zin het beste recept :-)

Alle klachten die gemeld zijn door Ariebombarie12