Klacht: foute afschrijving

op 01 mei 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Op 10 april is voor een lot op de koningsdagtrekking 2x 15 euro afgeschreven van mijn bankrekening.
Ik dacht een foutje en laat 1x terugstorten en heb dus nog steeds 1 lot betaald.
Vervolgens krijg ik een brief dat ik de betaling van de koningsdagtrekking heb ingetrokken en dat om die reden het mij toegekende nummer komt te vervallen. Op 21 april hou ik het vol om 45 minuten aan de telefoon te blijven en krijg dan eindelijk verbinding. Ik moet verbonden worden met een collega en dan is plotseling de verbinding verbroken. Op 22 april probeer ik het opnieuw en na 60 minuten heb ik eindelijk iemand aan de telefoon die zegt dat ik die 2e 15 euro dan ook maar moet laten terug boeken. Dat doe ik en de zaak lijkt opgelost.
De dag erna krijg ik tot mijn verbazing een nieuw koningsdag lot toegestuurd maar het inmiddels afgeschreven lot voor de trekking van mei, zag ik zojuist, is nu weer ongeldig omdat ik die 2e 15 euro van de koningsdag trekking ook heb laten terug boeken.
Omdat ik niet opnieuw een uur aan de telefoon wil hangen wil ik op deze manier stoppen met het kopen van staatsloten.
W. van Weelden

Als het afschrijven van loten is gestopt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Willem van Weelden