Klacht: Fout van Tele2 kost klant ruim €600,–

op 30 september 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

DE KLACHT
Helaas hebben wij thuis geen goed bereik van tele2. Hierdoor gedwongen om naar een andere provider te gaan. Echtgenoot inderdaad weggegaan, ik heb telefonisch contact gehad en bleek dat ik € 550,- moest gaan betalen voor mijn toestel. Dat heb ik niet, dus opzegging is ongedaan gemaakt. Nu bleek vandaag door een mail van tele2 dat mijn abonnement is beeindigd. Ik bellen met diverse afdelingen en bleek inderdaad dat ze de annulering niet goed hadden doorgevoerd, HUN FOUT. Ik nu geen telefoon, krijg een factuur van ruim €500,- en er kan niets teruggedraaid worden want t mobiele nummer is al weg… ze kunnen niets regelen, dit kan toch niet. Ze komen met geen ene oplossing, voorstel, tegemoet koming… alleen… excuus.. dit pik ik niet. Als je met de klantenservice bel en t wordt ze te moeilijk hangen zo ook nog op. Zij leveren diensten die ze niet kunnen waarmaken, maken intern een fout waardoor mijn abonnement is beeindigd. En ik moet boeten.. ONACCEPTAPEL naar de consumentenbond, rechtsbijstand etc ga ik inschakelen, Tele2 dit kan niet!!!
DE OPLOSSING
Of een nieuw abonnement zonder toestel met een ander nummer., zodat mijn toestel betaald wordt, . het te betalen bedrag in termijnen betalen…

Gewoon een ander abonnement met mijn toestel of een regeling voor betaling van het toestel.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door An1302