Klacht: Fout rekeningsnummer, hun fout, wij de klos.

op 12 september 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Wij werden vorige week gebeld dat zij een jaar lang al een verkeerd rekening nummervan ons hadden. En dat wij dus de tv en internet niet betaald hebben, of zij even het gehele bedrag wilde storten…
Wij zijn vorig jaar augustus verhuist, en hebben het kpnpakket overgezet naar een ander adres, Niets veranderd aan t rekening nummer!
Ons fout misschien dat we nooit echt gecontroleerd hebben of er geld gaat naar de kpn, mijn vriend zit ook met zijn telefoon bij de kpn, dus er waren wel afrekeningen. Maar het is hun fout! Hun hebben een verkeerd rekening nummer, die wij niet hebben opgegeven!
Ze denken totaal niet mee hoe we dit gezamenlijk kunnen oplossen en nemen hun verantwoordelijkheid niet! Erg jammer… Wij hebben ook per direct besloten te stoppen met kpn.

Als kon meedenkt in een gezamenlijke oplossing, en ons ook tegemoet komen in de kosten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BramW