Klacht: Fout op fout

op 10 oktober 2016 over Woonexpress in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Fout op fout. Koop je een bank die direct leverbaar is. Bel je om bestelling te bevestigen….krijg je de verkeerde kleur. Wederom besteld….moet je heel lang wachten….vergeten ze hem te behandelen met protexx. Weer wachten en wachten, terwijl de bank op voorraad is. Ter compensatie wordt de bank thuis afgeleverd. Prima zou je denken. Mijn man neemt een dag vrij. Niks is minder waar….komt zwaar beschadigt aan. Bank retour…wachten…wachten. Dan komt de bank tussen 7 en 10 en als service zetten ze deze tip top voor ons in elkaar. Top, Erg vroeg, maar dan heb ik de bank debk ik. Toch bel dat ik dit wel erg vroeg vind. Als service bellen ze 30 minuten vantevoren. Top denk ik dan….maar….om 6:30 bellen ze. Ik opstaan…..om 7:30 bellen ze weer….” we komen tussen 8 en 8:30 grrrrr. Voor zo niks voor dag en dauw opgestaan. 8:45 zijn ze er. Meld de bezorger:” weet u dat we de bank alleen komen afleveren”…..woest ben ik. Zit ik met een ingepakte bank om 8:45 uur die ik zelf in elkaar moet zetten. Ik bel wederom klantenservice dat de service niet uitgevoerd is. Ze vinden het vervelend en krijg een kadobon. Dit is al eerder beloofd en heb dit nooit ontvangen! Ik zet mijn schouders eronder en zet de bank in elkaar…… vlek op bank, schroefdraad van poot stuk….ik word hier zo moedeloos van!! Wanneer eindigt dit waardrloze verhaal…..
Steeds beloven dat het wordt opgelost, maar dat wordt het niet. Ook moet ik steeds alles uitleggen. Het staat niet goed in het systeem genoteerd…

Gewenste Oplossing:

Als alles opgelost is en ik een fikse schadevergoeding heb gekregen! En niet alleen een kadobon van maar €50,00. Wil minimaal nog €100,00 retour gestort hebben voor dag vrij van mij man en alle belletjes en gedoe.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonexpress over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Woonexpress in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonexpress een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonexpress

Heeft op 18 november 2016 om 14:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Zeeman,

Jammer te vernemen dat de tweede levering ook niet 100% in orde was. Inmiddels is er contact geweest met de klantenservice en heeft een servicemonteur ter plaatse alles opgelost. Tevens is er een compensatie geboden voor al het ongemak. Het dossier is hiermee opgelost.

Met vriendelijke groet,
Sanne - Webcare Woonexpress

Alle klachten die gemeld zijn door j.zeeman