Klacht: Fout na aanmelding en nog steeds geen QR code

op 26 mei 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb me gister geprobeerd aan te melden maar ik krijg geen QR code. Na afloop van de aanmelding kreeg ik een fout melding over de betaling, en als ik op de betaal link klink dan staat er dat er niets open staat.

Kunnen jullie hier naar kijken? Ik kan nu niets

Gewenste Oplossing:

Graag een QR code ontvangen zodat ik verder kan

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 27 mei 2021 om 07:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Robert,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Dit waarderen wij enorm!

Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan, betreft jouw inschrijving. Ik heb direct het één en ander voor je nagekeken.

In de administratie kan ik zien dat de inschrijving is gelukt. De betaling is echter niet gelukt. Geen zorgen! Je kunt het bedrag alsnog voldoen via de kiosk op de club.

Zojuist heb ik je per e-mail de QR-code toegestuurd. Hiermee kun jij jouw pas ophalen via de kiosk op de club. Mocht het te lang duren voordat de e-mail bij je binnenkomt, check dan even je ongewenste mail. Het wil nog weleens gebeuren dat het bericht daarop binnenkomt.

Nieuwe leden kunnen altijd voor de eerste keer zonder reservering de club betreden, zodat je de pas op kunt halen. Je kunt dan ook direct even gaan sporten (zonder een reservering te maken).

Zodra je de pas in je bezit hebt, dien je jezelf te registreren voor de App en Mybasic-Fit. Wanneer je dan weer wilt komen sporten, is het verplicht om in het vervolg een tijdslot te reserveren.

Excuses voor het ongemak!

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

Team Social Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door tregor