Klacht: fout ingecheckt bij Arriva

op 27 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

14-11 ben ik bij Arnhem CS per ongeluk ingecheckt bij Arriva. Mijn reis ging naar Rotterdam, ik had bij de NS moeten inchecken maar had niet gezien dat er verschillende poortjes bij de ingang naar de perrons stonden. Ik ben ook niet bekend met zo’n soort situatie. In Rdam CS kennen we alleen poortjes van de NS. In de trein kreeg ik een boete van 50 euro, incl de ritprijs moest ik 68,60 betalen. Bij het uitchecken werd er nog eens 50 euro afgeschreven van mijn kaart. Inmiddels is dit verrekend bij de NS. Ik vraag de Arriva om dezelfde coulance, ik wil het afgeschreven bedrag hierbij terug vragen want ik heb geen gebruik gemaakt van de diensten v Arriva.

wanneer ik het bedrag van de incheck weer terugkrijg

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 november 2016 om 12:10 geantwoord

Beste Michiel,

Spijtig om te lezen dat er iets mis is gegaan met inchecken op het station in Arnhem. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Het geld wat je teveel hebt betaald bij Arriva kun je terugvragen via de website www.uitcheckgemist.nl.
Je bent namelijk bij Arriva ingecheckt maar niet uitgecheckt als ik je verhaal zo lees. Het kan een aantal dagen duren voordat je rit zichtbaar is. Ik geef je het advies om bij begin- en eindstation Arnhem CS in te vullen.

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door csrotterdam