Klacht: Fout info

op 26 april 2017 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Ik heb onjuist info gekregen waar door ik absoluut niet tevreden ben over oxxio.
Eerst moet ik iemand regelen voor de contactovernamen dan zou ik ook niks bij moeten betalen en dat heb ik gedaan. Dus extra klant voor oxxio zou ik zeggen .later kreeg ik weer iemand anders aan de lijn met andere weer andere info daar word ik echt gek van iedereen zeg wat anders ik snap helemaal niks meer van.ik heb altijd mij rekening netjes betald bij jullie.nu moet ik eindnota betalen
Omdat ik mij contract niet mee nam naar mij nieuwe adres pfff. Waarom ben daar nie geïnformeerd dan?? De mensen hebben mij van kastje na de muur gestuurd en dat is niet leuk. Ik ben hier heeel boos over.dit moet gewoon geregeld worden slecht dit. Ik wil best wel bij oxxio blijven,maar ik ga nu geen eindnota betalen ik doe het pas eind van het jaar zo is het altijd geweest. Ik hoop dat we hier snel wat fixen.

Ik zou pas tevreden zijn als de eindnota weg is,maar dan wil ook nog bij jullie blijven dan is iedereen tevreden toch.want de info die ik kreeg klopt echt voor geen meter.mvg Umar Bako:::tel 0617775373

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 28 april 2017 om 15:09 geantwoord

Beste Umar,

Het is zowel voor ons en zeker voor jou natuurlijk niet fijn als iets onduidelijk is en je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. We helpen je daarom heel graag verder. Helaas ontbreken er contactgegevens en een klantnummer om dat via dit kanaal te doen. Aangezien klacht.nl openbaar is, wil ik je hier niet om je contactgegevens vragen voor je eigen privacy. Wat je wel kan doen is contact met ons opnemen via Facebook of Twitter. Als je ons via een van deze kanalen een privébericht stuurt met kort de situatie en je klantnummer, helpen we je daar graag verder.

Vriendelijke groet,
Amy, Oxxio Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ubako