Klacht: Fout info op de website

op 29 mei 2020 over Hubo in de categorie Bouwmarkten

Beste
‘Mensen maken nu eenmaal fouten’ is dit de bedrijfsfilosofie van Hubo?
Gisteren ben ik op het internet op zoek gegaan naar vinyl handschoenen omwille van een latex allergie. Op de site van Hubo vond ik dat er nog een voorraad was in Wevelgem, niet in Harelbeke en niet in Izegem.
Dus deze ochtend al mijn afspraken verzet om bij de opening in de winkel te staan. Een paar minuten na 9 uur was ik present. Na wat zoeken, vroeg ik aan een medewerker waar ze lagen. Verrassend kreeg ik als antwoord dat ze vinyl handschoenen niet meer mogen verkopen vanwege de economische inspectie. Toen ik zei dat dat wel op de site staat en dat het voorradig was, trok de medewerker zijn schouders op.
Aan de kassa heb ik mijn beklag gemaakt maar geen reactie gekregen. Toen ik vroeg om de manager van de winkel te spreken, moest ik aandringen om gehoord te worden!
De reactie van de manager van de winkel getuigde van weinig respect voor de klanten: ‘Mensen maken nu eenmaal fouten’. Dus geen excuses, geen rectificatie,… enkel de opmerking dat hij vriendelijk bleef en ik mijn stem niet moest verheffen!
Een blad uithangen dat jullie een product niet meer mogen verkopen en op de site melden dat het wel beschikbaar is, is voor mij een vorm van bedrog om mensen naar de winkel te lokken. Ik eis dan ook excuses voor de tijd en de verplaatsing die in nutteloos heb moeten maken.
Hubo is diep gezakt in mijn achting en mijn buurt zal het weten!
Gelieve mij dan ook te schrappen uit uw bestand voor de newsletter want het zal toch vol onware info staan!
En toen ik rond 9.30 u. thuis kwam, stond er nog altijd dat er een voorraad was. Rond 11.30u. was de voorraad op. Blijkbaar heb ik toch iets positiefs gedaan!
Tot genoegen maar niet tot binnenkort! Ik laat me geen twee keer vangen!
En als deze klacht niet terecht is, kan enkel maar melden ‘mensen maken nu eenmaal fouten’. Dat is een uitspraak die jullie blijkbaar goed kennen!
Peter Dirix

Bij excesus

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hubo over deze klacht.

Bericht van Hubo

3 maanden geleden - Goedemiddag Peter,Helaas kan ik u niet verder helpen. Deze klachtenpagina is bedoelt voor Hubo Nederland en niet Hubo België. Daarvoor moet ik u toch verwijzen naar: https:www.hubo.benlcontactklantenservice.html. Ik hoop dat u er met hen uitkomt.Met vriendelijke groet, Mariska - Hubo Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Dirix