Klacht: FOUT IN PRODUCTEN , SLECHTE NAZORG

op 17 oktober 2016 over Baby-Dump.nl in de categorie Babykleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 Juli 2016 hebben wij een kinderkamer Bopita Merel White + rest van baby uitzet besteld .Bestelling hebben wij op 24 Augustus mogen ontvangen waarna wij op 25 augustus hebben gemeld dat de commode beschadigd was en dat de schroefgaten scheef waren geboord.Nadat wij alle defecte onderdelen hadden doorgegeven werd ons een nieuwe commode toegezegd dit zou 3 weken duren.In de 3de week hebben wij zelf gebeld en kregen wij te horen dat dit 2 weken langer zou duren en zouden wij een email krijgen met de nieuwe leverdatum.Deze mail hebben wij nooit ontvangen ondanks wij 5 x hebben gebeld. Uiteindelijk kregen wij tijdens ons 6de telefoontje te horen dat op 17-10-2016 onze nieuwe commode zou arriveren. Vandaag kwamen ze met nieuwe ladegeleiders aanzetten terwijl ons een nieuwe commode was beloofd want hij was zowel beschadigd en de schroefgaten waren scheef geboord.Chauffeur belde na het hoofdkantoor en daar stond duidelijk dat ons een nieuwe commode was beloofd.

Gewenste Oplossing:

De uitgetelde datum komt steeds meer dichterbij en nog kan er niks ingeruimd worden Wij willen de beloofde commode waarvoor betaald is binnen een toegezegde tijd.Buiten dat het ons frustreert kost het ons verlof waarvoor een compensatie gepast zou zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Baby-Dump.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Baby-Dump.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Baby-Dump.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Baby-Dump.nl

Heeft op 19 oktober 2016 om 15:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is al contact geweest met de klant en we hebben onze excuses aangeboden. Het is goed besteld bij de leverancier echter door de leverancier zijn de verkeerde onderdelen geleverd. We gaan nu een complete commode bij de klant leveren en klant heeft een compensatie van ons gehad ivm de overlast.

Alle klachten die gemeld zijn door kelly_strijkers