Klacht: Fout in naam door tussenpersoon

op 29 september 2016 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Via expedia voor 2 personen tickets geboekt vanuit Paramaribo -Aruba en op 9 oktober gaan we van Aruba – Quito. Nu was onze vlucht confirmed en alle gegevens van ons stonden correct op ons ititenary. Op het vliegveld bleken onze achternamen verkeerd in het systeem te staan. In plaats van Van Rijswick, Sanne en Van hoof, Ruud stond in het insell air systeem: Rijswick, Sanne van en Hoof, Ruud van.
Na nabellen bleek de fout (zoals al duidelijk was niet bij ons) maar insell air gaf aan dat het de tussenpersoon was die de gegevens doorgeeft aan insell air. SLotsom was dat insell air aangaf dat de schuld niet bij hen ligt, echter ook niet bij ons maar als we mee zouden willen dan moesten we toch een naamverandering doorgeven welke ons 25 US kost. Samen toch 50 US dollar.
Nu hebben wij ook een vlucht geboekt van Aruba naar Quito op 9 oktober. De kans is groot dat we dan weer 50 US dollar moeten betalen om mee te mogen vliegen.

Wanneer onze volledige kosten 50 US dollar + 50 US dollar = 100 US dollar aan ons geretourneerd wordt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zoelie