Klacht: Abonnement opgezegd via mail en toch verlengd

mv83oss op 07 december 2016 over Four2Go in de categorie Sportclub/-school

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb mijn abonnement opgezegd via mail in een zeer duidelijke brief.
Heb hierop een reactie ontvangen dat ik op locatie moest afzeggen maar zag de mail nu maanden later eigenlijk pas. Vind het niet normaal dat ze gewoon mijn abonnement verlengen terwijl ik toch duidelijk aangegeven heb deze te willen opzeggen. Kan niet geloven dat ze dit gewoon mogen, iemand dwingen om op locatie het contract op te zeggen. Stel ik ben absoluut niet in de gelegenheid om daar langs te gaan (wat gedeeltelijk nu in ieder geval wel zo is, durf er echt niet heen om deze alsnog nu op te zeggen) dan kunnen zij het gewoon oneindig blijven verlengen. Heb al een klacht gestuurd via andere site en daarvoor ook een mail gestuurd maar krijg gewoon geen reactie. Zoals ik het zie zijn het oplichters en moeten anderen dit ook weten.

Gewenste Oplossing:

Het abonnement met terugwerkende kracht opzeggen en alles terugbetalen waar ze geen recht op hebben, heb duidelijk mijn contract opgezegd en verplichten om nog langs te komen vind ik uiterst ongepast.

Reactie van de melder van de klacht mv83oss

8 jaren geleden - Heb na 2 weken emails sturen en klachten op verschillende klachten sites dan toch eindelijk een reactie. Het begint ermee dat ze niet via mail kunnen opzeggen en eindigd met het gegeven dat ze het nu met ingang van 1 januari 2017 opzeggen. Dit houd in dat ze het dus wel via mail kunnen opzeggen en ze zichzelf tegenspreken. Ben het er dus niet mee eens, wil mijn geld terug vanaf einde contract en niet pas 1 januari opzeggen nadat ze te veel slechte publiciteit ontvangen hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door mv83oss