Klacht: Foundation naar ongeveer drie weken al op

op 28 maart 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 4 maart 2016 de nieuwe foundation geprobeerd Van jullie genaamd nude magique cushion . Ik was eigelijk heel tevreden in het begin maar aangezien ik het maar 1/2 keer per week gebruik vond ik het beetje vreemd en eergisteren achter te komen dat die eigelijk al leeg is . Dat vind ik beetje zonde voor iets wat bijna 20 euro kost . Ik kan niet met jullie direct in contact komen daarom doe ik het zo via hier

Gewenste Oplossing:

Een tegoedbon of ander product dat niet na drie weken al op is , gebruik altijd jullie producten vandaar dat ik weet dat dat normaal niet zo snel opgaat .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 17 juni 2016 om 13:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is product opgestuurd naar mevrouw

Alle klachten die gemeld zijn door Mel1234