Klacht: fotoservice en stofzuiger

op 27 mei 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1) Ik heb van u een e-mail gekregen dat de foto’s in de winkel (Cronjéstraat, Haarlem) gereed lagen. Maar na 2 dagen zijn er nog steeds geen foto’s gearriveerd.Opdrachtnummer: 155793
Klantnummer: 464851

2) Enige tijd geleden heb ik een stofzuiger “Dirt Devil” / Centrino Clean Control gekocht. Binnen enkele weken was deze defect. Met de nodige moeite heb ik deze teruggestuurd en heb ik een nieuuwe gekregen.
Helaas is deze na nauwelijks te zijn gebruikt ook defect.

Gewenste Oplossing:

1) Als de foto's per omgaande worden geleverd volgens mededeling.
2) Als de kosten voor de stofzuiger aan mij worden overgemaakt op bankrekening NL189 ABNA 0561 6279 08.
Ik heb nadat de eerste stofzuiger defect was gegaan een stofzuiger van een ander merk aangeschaft.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacques Koek