Klacht: Fotoservice

op 16 juni 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Vorige week foto’s besteld via de site, gewone foto’s en retro foto’s. De gewone foto’s waren begin deze week al geleverd in de winkel, geen problemen en zagen er prima uit!
Donderdag nacht kreeg ik opnieuw een mail dat mijn retro foto’s ook waren geleverd. Donderdag zelf kon ik er niet om want het is 30 minuten rijden naar de winkel. Vrijdag erom gegaan maar de cassiere vertelde dat mijn foto’s niet geleverd zijn. Gezegd dat ik een mail heb gehad, deze ook laten zien. Ze zijn in het magazijn gaan kijken want de levering van donderdag was nog niet uitgepakt maar hier zat geen pakketje voor mij bij. Er waren vertragingen met de leveringen dus het kon dat mijn foto’s nog in Duitsland waren. Gezegd dat ik toch echt een mail heb gehad en ik expres gereden ben. Ik kreeg een visite kaartje en moest zelf maar even de klantenservice bellen want zij kregen geen gehoor aan de lijn. Ik moest maar vragen waar ze zijn want misschien waren ze in de andere winkel geleverd in hulst. Ik gebeld en mijn klantnummer en productnummer ingetikt maar mijn bestelling bestond niet. Andere keuze gemaakt in het menu zodat ik een medewerker aan de lijn kreeg. Weer mijn nummers door gegeven en indd ook in hun computer stond dat mijn foto’s geleverd waren in de winkel. De medewerker bood aan om zelf even contact op te nemen met de winkel en ik bleef wachten aan de lijn. Ik kreeg terug gehoor en in de winkel hadden ze dan toch mijn foto’s gevonden. Ze waren “achter de kast gevallen” terwijl eerst de donderdag bestelling nog niet was uitgepakt. Raar verhaal maar gelukkig stond ik nog op de parking en was ik nog niet 30 minuten terug naar huis gereden en kon ik alsnog mijn foto’s ophalen. Ik vind het jammer dat ik er zelf maar achteraan moest gaan en zelf moest bellen en dat ze eerst andere dingen verzinnen om maar geen moeite te moeten doen om mijn foto’s te zoeken. Het was de 2e keer dat ik via jullie heb besteld en vind het ook erg jammer dat het zo moet lopen want de software om de foto’s te bestellen werkt erg gemakkelijk maar ik weet niet of ik de volgende keer nog zin heb om zulke moeite te moeten doen voor mijn foto’s.

Dat het personeel je serieus neemt en moeit voor je doet.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door verootj