Klacht: foto’s zijn onvindbaar

op 12 februari 2018 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Vorige week dinsdag kreeg ik bericht dat mijn 258 foto’s waren afgedrukt en opgehaald konden worden. Op woensdag kwam ik de bestelling ophalen in IJsselstein maar toen werd verteld dat de foto’s niet waren aangekomen; de tas was kwijt.

Ik zou worden gebeld. Toen ik zaterdag nog geen bericht had gehad heb ik zelf contact opgenomen met het filiaal maar de bestelling was nog steeds niet binnen. De zaterdaghulp was niet op de hoogte en vertelde mij dat ik maandag zou worden teruggebeld.

Zojuist werd ik gebeld. De foto’s zijn nog niet gevonden en de medewerker vond het vervelend. Ik vind het echter VERSCHRIKKELIJK dat mijn persoonlijke foto’s ergens rondzwerven, wellicht in foute handen kunnen vallen.

De foto’s worden nu nogmaals afgedrukt. Maar ik wil ook de eerste foto’s terug. Ik heb namelijk niet het idee dat er heel hard wordt gezocht naar de foto’s. Ik zit echt te wachten op deze foto’s.

Als ik te horen krijg welke acties er zijn gestart om de foto's op te sporen.
Als ik ook de eerste foto's terugkrijg
Als er een excuus wordt gemaakt en ik minimaal deze bestelling gratis krijg. Ik heb hier echt veel stress van!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door astrid de jong