Klacht: Fotoboek besteld, maar geen levering, moeizaam contact

op 12 juli 2012 over Binqy.com in de categorie Fotoservice

Eind maart een fotoboek besteld bij Binqy met een Groupon code. Dat ging goed. Paar weken later kreeg ik een mail dat ze problemen hadden met de productiepartner en dat ze nu een nieuwe zochten. Het zou iets langer duren, maar de bestanden waren er nog. Al wat er kwam, geen fotoboek. Dus mailen. Mijn bestanden waren toch niet goed, zou uitgezocht worden of het hersteld kon worden….Niks meer gehoord. 2x mailen, antwoord: ik moest dupliceren?? Nee want het album is al besteld en betaald. Geen antwoord… Na nog 2 mailtjes nog steeds geen goed antwoord van ze gehad en uiteraard ook nog geen fotoalbum.

Mijn fotoalbum of mijn betaalde geld terug. Dan maak ik bij een betrouwbare partij een nieuw album.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Binqy.com in behandeling genomen

Bericht van Binqy.com

4 jaren geleden - Beste Esther, Wat vervelend dat het zo mis is gegaan met je bestelling en dat je vervolgens niet netjes te woord bent gestaan, mijn excuus hiervoor. Er is ondertussen veel veranderd bij Binqy zowel in de klantenservice waar een nieuw team op staat als in de productie die via een ander kanaal verloopt. Graag verneem ik of je ondertussen wel naar tevredenheid bent geholpen of dat ik nog iets voor je kan betekenen. Vriendelijke groeten, Laura, Binqy

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Binqy.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Binqy.com

Heeft op 02 april 2013 om 21:46 geantwoord

Na mail contact te hebben gehad met mevrouw gaf zij aan dat het boek ondertussen is geleverd. Daarnaast hebben wij mevrouw een kortingscode van 50% aangeboden op een nieuw fotoboek.

4 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Binqy.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Esther75