Klacht: Foto puzzel

op 23 mei 2020 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 april heb ik een foto puzzel besteld voor Moederdag. Op de site stond ongeveer 4 werkdagen en dan kon ik hem gratis ophalen bij de Hema. Ik bestelde een puzzel van 1000 stukjes voor €30.
Na 3 bezoekjes naar de Hema en 5 telefoontjes, lag mijn puzzel eindelijk klaar op 19 mei.
Bij het afrekenen moest ik €36,50 betalen en kreeg ik mijn puzzel in 500 stukjes en erg onscherp.
Leuk idee voor Moederdag, uitwerking minder.
Puzzel was 3 weken te laat, onscherp, 500 stukjes in plaats van 1000 stukjes gekregen EN er meer voor moeten betalen ook nog!!
Super zo’n puzzel..

Gewenste Oplossing:

Als de Hema mij nou korting had gegeven, excuses had aangeboden of mij een nieuwe puzzel had gegeven, was ik wat positiever geweest.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jadeknoop